Marketing Workout

We weten allemaal wel dat je van één keer naar de sportschool gaan geen spieren kweekt. Wil je zichtbare resultaten zien, zul je met regelmaat moeten trainen. Deze analogie gaat ook op voor creativiteit. Ons brein is vergelijkbaar met een grote spier, die je daarom ook geregeld dient uit te dagen. Hoe meer nieuwe verbindingen we kunnen maken tussen onze verschillende neuronen, hoe flexibeler ons denken blijft. Zekers vandaag de dag is dit essentieel: om alle ontwikkelingen te kunnen blijven volgen vormt creativiteit een basisvereiste — helemaal bij marketeers! 

Om hieraan bij te dragen heb ik een serie Marketing Workouts ontwikkeld: creatieve trainingen om (marketing) teams van nieuwe tools te voorzien en op een andere wijze te laten kijken naar hun business. Geen “once-off”, maar juist op frequente basis. Met de inhoud van mijn boek “How to become a Marketing Superhero” als kapstok, voorzie ik marketeers van de benodigde inspiratie en praktische tools om mee te nemen in hun werken èn denken. 

Enkele reacties van de enthousiaste deelnemers:

“Ontzettend leerzaam! Veel verschillende oefeningen en informatie. Zijn echt een aantal eye-openers uit deze dag gekomen. Dank voor je inspirerende verhaal!”

“Zeer geslaagde, informatieve en interactieve dag. Zowel qua theorie als praktische voorbeelden. Goed in elkaar gezet.”

“Echt een aanrader om als team te doen! Heel energiek, eerlijk, mooi en leerzaam programma!”

Mag jouw team ook worden uitgedaagd op hun creativiteit? Ben je opzoek naar een inspirerende teamdag mèt concreet vervolg? Wil je eens op een andere manier naar jouw business vraagstuk kijken? Neem gerust contact met mij op!